HUBNUTÍ - KONDICE

Sport


Sportovní aktivita ve všech oblastech vyžaduje konkrétní výživové složky v potřebném množství a intervalech.
U každého sportovce – ať rekreačního, vrcholového, nebo výkonnostního je důležitá výživa a hydratace organismu přizpůsobená určitým výkonům.

Hlavní zásady, které jsou potřeba při sportu dodržovat s ohledem na správnou výživu jsou:

Sport 1. Příprava – (před sportovním výkonem nebo cvičením)

  Zásobovat energií a potřebnými minerály, proteinem (bílkovinou)
   a antioxidanty
  Hydratovat organismus
  Poslední jídlo by mělo být nejméně 2 hodiny před začátkem

2. Zvýšení výkonu – (při sportovním výkonu nebo cvičení)

  Hlavně hydratovat. . .(nejlépe pomocí isotonického nápoje)

3. Regenerace – (po sportovním výkonu nebo cvičení)

  Vyživovat svaly. . .(ideálně do 30-ti minut po sportu)
  Doplňovat energii. . .(sacharidy)
  Hydratovat. . .(doplňovat tekutiny)
  Urychlovat regenerační procesy v organismu

Správná výživa je důležitá pro regeneraci svalů, imunitního systému, oběhového systému, psychiky
a také doplnění minerálů a antioxidantů do těla.


Pro regeneraci svalů se doporučuje dodávat potřebné bílkoviny nejen ráno po probuzení, ale i před a po tréninku. Důležitá je také kvalita přijímaných bílkovin.

Chcete poradit, nebo Vás zajímá sestavení individuálního programu pro Vaši sportovní činnost ??
MÁTE ZÁJEM O NAŠI NABÍDKU??
Zajištění NEZÁVAZNÉ KONZULTACE ZDARMA můžete provést 2 způsoby:
1. Zavolejte nám na tel. 734 328 705 nebo 723 235 071 (pokud nás jen prozvoníte, zavoláme Vám zpět)
2. NEBO vyplňte kontaktní formulář

Chci se objednat


Co s námi ve SPORTU dosáhnete ??

.  ZLEPŠENÍ KONDICE, ZVÝŠENÍ ENERGIE A CHUTI DO ŽIVOTA

Ano, je to tak ! :) Zde se zaměřujeme na zlepšení celkového zdraví a kondice s pomocí stravovacího plánu na míru a zároveň i na zvýšení energie. Cílem je, abychom se pak cítíli lépe a měli přirozenou radost a chuť do života.
Jestliže nepotřebujete přibírat na svalech, zpevnit postavu, redukovat váhu, ale chcete udělat maximum pro své zdraví, vitalitu a prevenci, pak jste tu správně.
Dovyživením organismu společně se zrychlením metabolismu, detoxikací a podporou imunitního systému může dojít ke skutečnému zlepšení výše zmíněných pojmů.
více informací


.  PŘIBÍRÁNÍ NA SVALOVÉ HMOTĚ

Ano, je to tak ! :) Podobně jako u zpevnění a vyrýsování postavy se i zde zaměřujeme na dovyživení a hlavně nárůst svalové hmoty díky Vašemu výživovému programu na míru a zároveň i redukci přebytečných tuků. Tím docílíme pevnější a vyrýsovanější postavy spolu s větším objemem a pevností svalů. Zaměřujeme se na příbírání beztukové svalové hmoty, přičemž je vhodné jakékoli cvičení, nejlépe silové.
více informací
MÁTE ZÁJEM O NAŠI NABÍDKU??
Zajištění NEZÁVAZNÉ KONZULTACE ZDARMA můžete provést 2 způsoby:
1. Zavolejte nám na tel. 734 328 705 nebo 723 235 071 (pokud nás jen prozvoníte, zavoláme Vám zpět)
2. NEBO vyplňte kontaktní formulář

Chci se objednat


Hlavní složky sportovní výživy jsou:

A) Bílkoviny

  Množství individualizujeme podle druhu sportovní aktivity (rozhodně jich musí být více, než u člověka,
   který je bez pohybu).
  Zařadíme min. 25 g sójových bílkovin do denní stravy s nízkým obsahem nasycených mastných kyselin
   a tím můžeme napomoci při snižování krevního cholesterolu a je to i výborná prevence proti civilizačním
   chorobám.
   Jsou lépe vstřebatelné, než živočišné.
  Slouží k regeneraci a nárůstu svalové hmoty.

B) Isotonické nápoje

  Doporučujeme ty, které obsahují energii (sacharidy) a minerální látky. Je dobré je použít při vysoce
   intenzivních výkonech a po ukončení fyzické aktivity ve fázi regenerace jako první dodávku tekutin, energie
   a minerálů.
  Jestliže konzumujete čistou vodu, může dojít k opačnému jevu. Zbývající množství minerálů totiž naředíte
   a dochází k narušení rovnováhy elekrolytů. Většinou dojde k pocitu slabosti, poklesu soustředění, ztrátě
   potřebné energie a tím i k poklesu celkové fyzické výkonnosti.

   Proto je doplnění tekutin s pomocí isotonického nápoje tolik důležité. Při výkonu doporučujeme vypít
   cca 0,8 litrů tekutin za hodinu v závislosti na klimatických podmínkách a také druhu a délce sportovních aktivit.

C) Ostatní

  Sacharidy – obnova energie
  Antioxidanty - jsou vhodné pro všechny sportovce (jsou ohroženi činností volných radikálů)
  Hořčík - v kombinaci s dalšími minerály uvolňuje napětí svalů.
  Calcium - v kombinaci s dalšími potřebnými minerály je potřebný pro správnou svalovou činnost a pevnost kostí.
  Omega 3 mastné kyseliny - ve správném složení pomáhají redukovat zánětlivé procesy ve svalech a kloubech
   a přerušují cyklus zánětu.

Chcete mít jistotu, že děláte maximum pro své zdraví, úspěchy ve Vašich sportovních výkonech,
ale nevíte jak na to ??

MÁTE ZÁJEM O NAŠI NABÍDKU??
Zajištění NEZÁVAZNÉ KONZULTACE ZDARMA můžete provést 2 způsoby:
1. Zavolejte nám na tel. 734 328 705 nebo 723 235 071 (pokud nás jen prozvoníte, zavoláme Vám zpět)
2. NEBO vyplňte kontaktní formulář

Chci se objednat


úvodní stránka


Vyberte si svého poradce:
Kamil Obrlík Kamil Obrlík
Tel.: (+420) 734 328 705
Hlavní oblast působení: Brno-venkov, Znojmo a okolí
(telefonicky celá ČR a SR)
Zdeněk Pruša Zdeněk Pruša
Tel.: (+420) 723 235 071
Hlavní oblast působení: Brno-město, Brno-venkov a okolí
(telefonicky celá ČR a SR)
© HUBNUTÍ - KONDICE    Zdraví, sport, výživa    Web: www.hubnuti-kondice.cz    obchodní podmínky